.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفرهای استانی خاتمی خلاف قانون است

با شروع سفرهای استانی سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین و کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، بحث ها و حدیث ها درباره این سفرها در برخی از محافل و رسانه های اصولگرا ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر ایران در حالی که غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود از دستور رییس جمهور مبنی بر عدم دخالت نهادها و مقامات دولتی در امر انتخابات سخن گفت، اما اصلاح طلبان و ستاد انتخاباتی مهدی کروبی و سید محمد خاتمی از ایجاد محدودیت و عدم همکاری و یا سنگ اندازی برخی نهادها و دستگاه های دولتی در انجام سفرهای استانی خود گله مند هستند.

در تازه ترین واکنش به سفرهای استانی سید محمد خاتمی روزنامه کیهان با چاپ یادداشتی ، سفرهای استانی رییس دولت اصلاحات را خلاف قانون خواند .

این روزنامه نوشت:" با توجه به صراحت قانون انتخابات ریاست جمهوری که مقرر می دارد : " ماده 66- فعالیت های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسما از تاریخ اعلام اسامی آنان بوسیله وزارت کشور آغاز و تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای خاتمه می پذیرد" یعنی بر اساس قانون صریح انتخابات ، تاریخ آغاز فعالیت های انتخاباتی روز اول خرداد 1387 می باشد و 14 اسفند 1387 دقیقا دو ماه و نیم زودتر از موعد مقرر قانونی است".

این روزنامه در ادامه نوشت:" در این صورت رفتار تبلیغاتی آقای خاتمی ،صد در صد خلاف بین و آشکار و قانون شکنی رسمی و علنی است".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی ز 19 اسفند 1387
دوست عزیز
قانون شکنی وزیرسوال بردن نظام وقانون اساسی مهمترین ویژگی اصلاح طلبان وسرکرده آنها خاتمی است
نا شناس 19 اسفند 1387
سفر هنرپیشگان هالیود خلاف نیست ؟! سفر خاتمی خلاف است ؟!!!!!سفر شرودر آلمانی و تجاوز سربازان انگلیسی به آبهای کشورمان خلاف نیست و استقبال و پذیرایی و بدرقه می شوند ؟!!!! اما سفر خاتمی خلاف است ؟!!!! خلاف را آنهایی مرتکب می شوند که فکر می کنند مردم نمی فهمند پول نفت میلیاردی چه شد .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.